sablonas

2018 m. lapkričio 9 d., penktadienis

Once Upon a Time. Made by M. Konkursas

Metas pažinčiai su dar viena kūrybinga asmenybe ir naujai konkurso užduočiai. Labai smagu, kad Anastasijos konkursas sulaukė tiek daug dalyvių, tikimės, kad šiandieninio straipsnelio herojė įkvėps ne ką mažesnį būrį kūrėjų ;).
Susipažinkite:

Aš esu Marta, kai kuriems pažįstama iš Once upon a time puslapio. Esu žmogus, kuris viską nori išbandyti. Esu ta, kuri maniau nemoka sėdėti vietoje ir daryti kruopštumo reikalaujančių darbų. Esu ta, kuri nemoka gyventi be judėjimo, o ypač be šokių.
Beveik prieš keturis metus, galima sakyti priverstinai, dalyvavau Kalėdinių atvirukų pamokoje. Po jos mano močiutė gavo dovanų kirtimo mašinėlę ir nuo tada prasidėjo meilė skrebinimui. Šiemet pirmą kartą pabandžiau mixed media techniką ir dabar tai yra mano mėgstamiausias kūrybos stilius. Tiesą pasakius, labai gėda žiūrėti į savo pirmus darbelius, nors tik taip galiu matyti, kokį kelią jau nuėjau ir kaip tobulėju. Deja, pastaruosius metus savo hobiui galėjau skirti tik laisvadienius. Bet kai prisėdu, tuomet skrebinu nuo ryto iki gilios nakties. Mano dideliam džiaugsmui netrukus turėsiu savo kūrybos erdvę ir visos skrebinimo priemonės bus po ranka, tad tikiuosi pavyks skirti kur kas daugiau laiko savo hobiui ir galėsiu džiuginti kitus naujais darbais.
Kaip ir visiems, man labai svarbus aplinkinių palaikymas. Esu be galo laiminga, kad šeima supranta ir džiaugiasi mano aistra rankdarbiams. Kartais, kai sugalvoju naują projektą ir tam reikia kokio specifinio daikto ar priemonės, tai į paieškas įsitraukia ir visi artimieji. Apie didesnį palaikymą aš negaliu net svajoti.
Kalbant apie įkvėpimą... nežinau iš kur jis. Visada galvoje knibžda įvairių minčių ir idėjų. Kurdama skrebuką arba drobę visada „atsispiriu“ nuo nuotraukos arba citatos, o kuriant atviruką užtenka išrinkti vieną elementą ir jis tampa darbo ašimi. Man labai sunku kurti tyloje. Visada fone groja mėgstama muzika.
Kaip ir minėjau, aš esu gerąja prasme „apsėsta“ mixed media technikos grožio ir galimybių, tad man sunku įsivaizduoti savo darbelius be įvairių pastų arba dažų. Man labai patinka žiūrėti į clean&simple stiliaus darbelius, bet pačiai dar tokių padaryti nepavyksta. Šiuo metu mano mylimiausios priemonės yra:
  1. Įvairūs vaškai. Dirbti su jais malonumas, ypač įdomių efektų galima gauti tepant ant juodo grunto.
  2. Mediumai ir pastos. Žinau, kad daugelis, kuriančių atvirukus grunto nenaudoja, bet aš neįsivaizduoju savo darbo be jo. O taip pat be įvairių modeliavimo pastų.
  3. Art alchemy akriliniai dažai. Prisipažinsiu, esu šarka ir dievinu viską kas žėri. Tad retas darbas gimsta be šių perlamutrinių ir metalizuotų dažų. Taip pat jie yra labai įdomūs tuo, kad sumaišius su vandeniu keičia atspalvį.
  4. Pagrindo (background ) antspaudukai ir kirtimo bei kartoninės formelės. Aš labai mėgstu kurti pagrindą pati, tad background antspaudukai padeda gauti norimą raštą. Kada darbui noriu suteikti apimties ir kuriu 3D efektą, tuomet iškirstos detalės arba kartoninės formelės labai pagyvina darbelį.
  5. Rašalai ir reljefiniai milteliai. Kaip gi dirbti su antspaudukais be jų? 
 Martos darbus galite rasti Facebook paskyroje Once Upon a Time. Made by M.

MARTOS UŽDUOTIS KONKURSUI

Artėja Kalėdos, stebuklų metas. O kur daugiau rasime stebuklų, jei ne pasakose? Tad siūlau išsirinkti mėgstamiausia pasaką ir padaryti darbelį kuris ją atspindėtų. 





Konkurso taisyklės:
Formatas laisvai pasirenkamas. Tai gali būti tradicinis skrebukas, paveikslėlis, atvirukas, dekoruotas daiktas ar kt.
Sąlygos: Darbas turi būti sukurtas šiam konkursui ir niekur anksčiau nepublikuotas. Konkursui atsiųstų darbų nuotraukas galima talpinti savo asmeniniuose tinklaraščiuose, darbų puslapiuose ar paskyrose su nuoroda į šį konkursą. 
Terminas: darbų nuotraukas siųsti el.p. info @ spalvunamai.lt iki lapkričio 25d. imtinai.
Lapkričio 26d. užduoties autorė išrinks nugalėtoją, kuriam atiteks specialus Martos prizas. O "Spalvų Namai" apdovanos dar vieną darbą, kuris nustebins ar kaip kitaip pelnys mūsų simpatiją. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą