sablonas

2012 m. rugsėjo 17 d., pirmadienis

Kūrybinės komandos prisistatymas: Kristina



Visą gyvenimą buvau nepastebima pilka pelytė, kol neatradau skrebinimo. Jo dėka visapusiškai sugebėjau save atskleisti iš meninės pusės. 

Skrebinimas - ne tik popieriukų dėliojimas ant popieriaus, bet įvairiausių rankdarbių ir technikų ,,kratinys''. Tai mane labiausiai sužavėjo. Ir taip jau gyvenu šeštus metus. 

Įdomiausia tai, kad šis pomėgis mano gyvenime atsirado tik gimus mano pirmam vaikui. Tad galima teigti kad motinystė paskatino mane rankdarbių kūrimui.








P.S. Kristinos sukurtus grožius galite pamatyti jos tinklaraštyje:  mano-mazutis-pasaulis.blogspot.com

1 komentaras:

  1. Kristina, smagu tave matyt komandoje! Tavo darbai yra kaip geros kavos dozė atokvėpiui :) Sėkmės kuriant!

    AtsakytiPanaikinti