sablonas

2012 m. rugsėjo 19 d., trečiadienis

Kūrybinės komandos prisistatymas: Vita



Esu šiuo metu skrebukė Vita iš lietuviškojo pajūrio :) Nors mane visur matysite slapyvardžiu VitDeko.

Aš sakau, kad man patinka mažomis ir išskirtinėmis, originaliai nestandartinėmis ir labai gėlėtomis popierinėmis smulkmenėlėmis dekoruoti šventes ir kasdienybę :) Manau, kad gyvenime turi būti kiekviena diena lyg  šventė :) Tad smagu einant į svečius pasiimti šokolado plytelę, ant kurios puikuojasi nuostabi rankų darbo popierinė gėlytė. Smagu dovaną supakuoti kažkaip kitaip ar skrebuką/atviruką padaryti tokį, kad net pasižiurėjus pats sušunki "Kaip gražu!!".

Kiek išbandžiau rankdarbių sričių, tik skrebinimas prieš gerus tris metus mane taip pavergė, kad tvirtai tvirtinu, tai vienintelė rankdarbių sritis, kurioje jaučiuosi "lyg žuvis vandenyje" ir man tai visa širdimi patinka. Tai mano hobis, darbas ir aistra :) 

Tad labai džiaugiuosi įsiliedama į toki nuostabų "Spalvų namų" kūrybinės komandos būrį ir stengsiuosi nenuvilti su savo nestandartinėmis idėjomis, nes skrebinimas apima ir sujungia labai daug įvairių rankdarbių sričių :)







P.S. Vitos sukurtus grožius galite pamatyti jos tinklaraštyje:  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą