sablonas

2012 m. rugsėjo 15 d., šeštadienis

Kūrybinės komandos prisistatymas: Jurgita


Dažniausiai prisistatau kaip anglų mokytoja Jurgita, nes taip žmonėms lengviau mane įsidėmėti ir prisiminti. Mokytoja su daugybe keistų pomėgių apie kuriuos mokiniai būna nieko negirdėję. „Koučingas? Fraktalų piešimas? Vizualizacija? Skrebinimas? Iš kokios planetos ji nusileido?“ pamąsto turbūt  jie, bet su malonumu klausinėja apie mano „pašalines“ veiklas.

Iš tiesų, skrebinimas  yra mano paskutinis, jau beveik metus laiko trunkantis atradimas, kuris tapo mano gyvenimo būdo ir veiklos dalimi. Iš pradžių daug skrebinau tiesiog žaisdama su namudinėmis priemonėmis, stebėdama patyrusių skrebintojų darbus, o kadangi rūpėjo mokytis, tobulėti ir išbandyti tikras, naujas skrebo priemones ir technikas – mano priemonių ir patirties arsenalas pradėjo augti.

Esu priklausoma nuo skrebinimo, man tai kaip šokolado dozė arba kaip kavos puodelis jums. Bandau įvairius stilius, taip pat ir meninį dienoraščio rašymo stilių (art journalling) ir jau žinau, kas yra tikrai mano, o kas – niekada nebus.





P.S. Jurgitos sukurtus grožius galite pamatyti jos tinklaraštyje: scrapportfolio.blogspot.com

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą