sablonas

2018 m. spalio 21 d., sekmadienis

Anastasija Černova. Konkursas

Mus supa daug gabių ir talentingų kūrėjų. Dėka virtualios erdvės galime stebėti jų darbus, kaip jie tobulėja, atranda naujas technikas ir kaip kinta jų darbų stilistika. Stengiamės įkvepiančiais darbais dalintis ir su kitais. Kas seka "Spalvų Namų" facebook paskyrą, jau ne kartą turėjo galimybę grožėtis Anastasijos Černovos darbais. 
Anastasija yra viena iš "Spalvų Namų" kūrybinės komandos narių, kurios išbando parduotuvėlėje esančias priemones. 
Manome, kad tinklaraščio skaitytojams bus įdomu sužinoti apie šią talentingą merginą ir jos rankdarbius šiek tiek daugiau. Štai ką Anastasija mums apie save ir savo kūrybą papasakojo: 



Tinkamas žodis savęs apibūdinimui – idealistė. Didelį dėmesį skiriu detalėms, nes jose slypi tikra prasmė ir stebuklai. Tikiu, kad matyti tai, ko nemato kiti - retas sugebėjimas. Nuo pat vaikystės žaislus pasigamindavau pati, mėgdavau piešti ir dekoruoti senus daiktus. Jaučiu, kad užsiimant rankdarbiais atrandu harmoniją sielos gelmėse.
Gerai pamenu kada atradau skrebinimą. Tai buvo prieš 2 metus, per Kalėdas, kada nutarėme su draugėmis susitikti ir pagaminti artimiesiems šventinius atvirukus. Tą lemtingą vakarą prasidėjo mano pirmieji skrebinimo žingsniai.
Skrebinimui skiriamas laikas priklauso nuo užduoties ir projekto sudėtingumo, savo darbus visada "išjaučiu" ir įdedu maksimum pastangų. Kaip sako mano tėtis: “Reikia daryti arba gerai, arba niekaip”. Todėl man geriau sukurti vieną gerą darbą per vieną vakarą, negu kelis kurie “sueis”.  Dažniausiai įkvėpimas mane aplanko vakare/naktį. Esu pelėda :). Mano šeima skrebinimo niuansų nesupranta, bet visada pakomentuoja mano darbus ir palaiko mane.
Idėjų kūrybai semiuosi iš gamtos. Kartais internete atrandu gražius paveikslėlius, įkvepiančius savo spalvomis, stiliumi, nuotaika. Dažnai kompozicijos gimsta intuityviai, klausant mėgiamos muzikos. Kopijuoti kitų darbus man iš principo nepatinka, tai nėra originalu. Tačiau su malonumu stebiu talentingų autorių kūrybą ir dalyvauju konkursuose. Tai mane stipriai motyvuoja ir padeda tobulėti.
Pastaruoju metu dirbu su mixed media priemonėmis. Šią techniką naudoju gamindama atvirukus, dekoracijas, paveikslus, dėžutes ir kt.  Išskirsiu kelis mėgstamiausius gamintojus ir jų produkciją, kurie yra tikri pagalbininkai mano darbuose:
- Prima Marketing vaškas "Art Alchemy-Metallique Wax" ir akriliniai dažai. Jie padeda "išgauti " gražias spalvas ir išryškinti dekoro detales.
Stamperia popierius. Visada įdomūs ir užburiantys raštai.
7 dots Studio popierius ir lipdukai.
- Mintay Papers popierius. Žavi jo kokybė ir gražios spalvos.
- Kartoninės formelės (chipboard). Jos puikiai tinka darbo užbaigimui, kaip akcentas.
- Prima, CraftStory trafaretai

Anastasijos kūrybą galite sekti Instagram paskyroje

ANASTASIJOS UŽDUOTIS KONKURSUI

Kuriame pagal spalvų paletę 

Anastasijos mixed media paveikslas įkvėpimui




Konkurso taisyklės:
Formatas laisvai pasirenkamas. Tai gali būti tradicinis skrebukas, paveikslėlis, atvirukas, dekoruotas daiktas ar kt.
Sąlygos: Koloritas turi atitikti nurodytą spalvų paletę. Darbas turi būti sukurtas šiam konkursui ir niekur anksčiau nepublikuotas. 
Terminas: darbų nuotraukas siųsti el.p. info @ spalvunamai.lt iki lapkričio 5d.
Konkursui atsiųstų darbų nuotraukas galima talpinti savo asmeniniuose tinklaraščiuose, darbų puslapiuose ar paskyrose su nuoroda į šį konkursą. 
Užduoties autorė išrinks nugalėtoją, kuriam atiteks "Spalvų Namų" specialus prizas.

Konkurso dalyvių darbai :





















1 komentaras: